Doprava

Dodací podmínky

Zboží je dodáno na adresu uvedenou v objednávce. Za správnost adresy odpovídá zákazník. Pokud nebude možné z důvodu špatné adresy doručit objednávku, bude při opakovaném dodání doúčtováno další dopravné. V případě, že byla objednávka zaslána na dobírku a nebyla vyzvednuta, akceptujeme při opakovaném dodání pouze platbu předem. Je možné uvést jinou adresu pro dodání a jinou fakturační.

 

Chcete doručit objednávku do zaměstnání?

Pokud chcete doručit objednané zboží do zaměstnání, prosíme o dodržování jednoduché zásady. Vaše jméno by mělo být uvedeno vždy před názvem firmy, kam chcete objednávku doručit. V opačném případě, pokud je první název firmy a pak jméno, se má za to, že objednává firma, ne soukromá osoba. Mohou tím vzniknout potíže při doručení zásilky, kdy dopravce může vyžadovat převzetí objednávky firmou, která je uvedena na zásilce.

 

Doprava Vaší objednávky

Washi pásky - Česká pošta Washi pásky - Zásilkovna

Jelikož chceme, aby naši zákazníci byli spokojeni nejen s našimi výrobky, které nabízíme, ale aby byli spokojeni i s kvalitou přepravy za velmi příznivé ceny, zvolili jsme jako dopravce Českou poštu s.p. a Zásilkovna.cz.

 

Výše poštovného

Výše poštovného se Vám zobrazí na e-shopu v druhém kroku objednávky (platba a doprava).

Česká pošta: Poštovné pro Českou republiku začíná na 55 Kč (standardně zasíláme jako doporučenou zásilku nebo balíček), pro Slovensko + EU na 2,80 EUR. Zásilky na Slovensko se odesílají vždy jako Prioritní. Zásilky jsou doručovány na konkrétní adresu zákazníka.

Zásilkovna: Poštovné pro Českou republiku začíná na 65 Kč, pro Slovensko na 3,60 EUR. Zásilky jsou doručovány na výdejní místa Zásilkovny.

Odesíláme jak na Slovensko, tak i do ostatních států EU i mimo unii. Doprava mimo EU bude zkalkulována na základě Vaší poptávky.

 

Kdy bude objednávka odeslána?

Objednávky zpracováváme v co nejkratším možném termínu. Obyčejně jsou týž nebo následující pracovní den po přijetí objednávky připravovány k expedici. Veškeré námi nabízené výrobky jsou skladem a pokud by se přeci jen stalo, že by nebylo možné Vámi objednané výrobky dodat, budeme Vás neprodleně kontaktovat s návrhem řešení. Podrobný rozpis expedic níže.

V případě platby předem (včetně on-line plateb) jsou objednávky odesílány takto:

  • platba se připsala o víkendu nebo ve svátek: objednávka bude odeslána následující pracovní den
  • platba se připsala do 11:00 v pracovní den: objednávka bude odeslána tentýž pracovní den
  • platba se připsala po 11:00 v pracovní den: objednávka bude odeslána následující pracovní den (pokud se tak stane v pátek, den odeslání bude pondělí)

V případě platby dobírkou jsou objednávky odesílány takto:

  • objednávka byla přijata o víkendu nebo ve svátek: objednávka bude odeslána následující pracovní den
  • objednávka byla přijata do 11:00 v pracovní den: objednávka bude odeslána tentýž pracovní den
  • objednávka byla přijata po 11:00 v pracovní den: objednávka bude odeslána následující pracovní den (pokud se tak stane v pátek, den odeslání bude pondělí)

 

Kdy objednávku obDržím?

Česká pošta doručuje již následující pracovní den po odeslání Vaší objednávky po území ČR, na vámi zvolené adrese. Nebo na nejbližší poště, pokud vás doručovatel nezastihne doma. Zásilkovna má doručení zpravidla o jeden den, až dva, delší a zásilka bude doručena na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny. Odeslané zásilky je možné sledovat on-line.

Vaši objednávku tedy můžete očekávat již druhý pracovní den, pokud zvolíte dopravu Česká pošta a platbu buď on-line (kartou) nebo dobírkou.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.